Marek87 prowadzi tutaj blog rowerowy

10-14.08 i coś z budowy

  • DST 158.00km
  • Teren 20.00km
  • Czas 06:37
  • VAVG 23.88km/h
  • Podjazdy 350m
  • Sprzęt Górska szosa
  • Aktywność Jazda na rowerze
Poniedziałek, 10 sierpnia 2015 | dodano: 16.08.2015

Pogoda sprzyja więc dalej pedalę do roboty na rowerze. Zyskuję coraz większe uznanie ochroniarzy na bramie, z którymi wymieniam codziennie kilka zdań ;). Miło i sympatycznie. Na budowie opór. Kumple z roboty biorą wolne i jest przez to dużo latania i mierzenia. Doszły roboty ziemne i tyczenia/kontrola/inwentaryzacja rurociągów doprowadzających i odprowadzających wodę do/z budowanych chłodni. 10-11h w pracy. Od 07:00-07:30 do 17-18.

Analogiczne elementy budowanych chłodni. Komora kompensatora. Po lewej chłodnia CT5 a po prawej CT6 (z szóstką wygrzebujemy się powoli z ziemi). Kilka miesięcy różnicy w fazach prac.

Wlot gorącej wody
Wlot gorącej wody © Marek87

Basen chłodni i odpływ zimnej wody
Basen chłodni i odpływ zimnej wody (outlet) © Marek87

Niwelacja - pomiar osiadania (zmiana stanowiska niwelatora i chwila przerwy)
Niwelacja - pomiar osiadania (zmiana stanowiska niwelatora i chwila przerwy) © Marek87

Pomiar zabetonowanych szalunków
Pomiar zabetonowanych szalunków. Nade mną otwór w powłoce na kanał spalin - słupy będą wycięte. © Marek87

Chłodnia nr 6 z poziomu 50m chłodni nr 5. Betonowany fragment fundamentu to powierzchnia ok. 330m^2. Grubość fundamentu bodajże 1.5m więcj grubo ponad 500m^3 betonu. Na dwie pompy. Gruszka za gruszką.

Betonowanie fundamentów chłodni nr 6 z poziomu 50m chłodni nr 5
Betonowanie fundamentów chłodni nr 6 z poziomu 50m chłodni nr 5 © Marek87

Zbrojenie fundamentu pod rurę ciepłej wody do chłodni nr 5
Zbrojenie fundamentu pod rurę ciepłej wody do chłodni nr 5 © Marek87

Po robocie w te upalne dni czas na kąpiel. Warun kiepski, ale wolę przebiadować na kamienistym brzegu niż pływać nerwowo z niepokojem, że ktoś buchnął mi rzeczy.

Silesia
Silesia © Marek87

A tak to wyglądało w Kozienicach (Enea). Swoją drogą moja firma również tam działała.





komentarze
Marek87
| 20:49 poniedziałek, 17 sierpnia 2015 | linkuj tc - miło z Twojej strony. Widzisz... Prawie 9 lat siedziałem w rodzinnym transporcie i postanowiłem to zmienić. Szukałem w międzyczasie pracy w geodezji na miejscu w okolicach Cieszyna - bez szans. Gdyby połączyć zarobki za kierownicą z robotą w geodezji taką jak mam teraz i w dodatku blisko gór to byłbym wniebowzięty. Wylądowałem w Opolu głównie celem nabycia doświadczenia. Szkoda mi bylo studiów na AGHu. Jestem tu niecałe dwa miechy. Robota jest bardzo ciekawa, choć momentami żmudna i ciężka. Swoją drogą ciekawi mnie gdzie pracujesz ;). Pozdrawiam również!
tc | 20:07 poniedziałek, 17 sierpnia 2015 | linkuj śledzę Twoje wpisy na bikestats od dawna i zawsze kojarzyłem, że jesteś kierowcą - a tu geodeta - ja też pracuje w geodezji (na śląsku cieszyńskim) i znam przypadki przejścia w druga stronę :) raczej ludzie uciekają z geodezji w Polsce... swoją drogą widzę że ciekawa robota Ci się trafiła :)

pozdro
gustav
| 06:45 poniedziałek, 17 sierpnia 2015 | linkuj nie znam się, ale... fest grubo ;>
Marek87
| 21:53 niedziela, 16 sierpnia 2015 | linkuj Dokładnie tak jest. Już kilka razy mi spadł z głowy. Ale BHPowców intertesują inne, durniejsze rzeczy. Kask jest tymczasowo na odwrót. Nie ma innej możliwości mierzenia tachimetrem. Inaczej nie przystawisz oka, bo walisz daszkiem w instrument...
daniel3ttt
| 21:40 niedziela, 16 sierpnia 2015 | linkuj Czy ty masz helmet założony na odwrót? Kto w ogóle dopuszcza takie kaski na budowach ja się pytam? Przy potknięciu pewnie leci sam z głowy...
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa musia
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]